Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

K84a43r10e43l 46N49e30r67a97d

28. 2. 2014 16:44

Na vyšetření došlapu jsem byl jednou v Triexpertu. Nepotřeboval jsem jí, ale proč jí nezkusit, když byla k botám zadarmo, že... Stoupl jsem na pás a běžel, tak jak jsem zvyklý. Kluk mě zastavil a řekl, ať došlapuji na paty, že jinak z toho nic neuvidí. Dalo mi to zabrat, ale pár kroků na paty se podařilo. Prej pronace. :-D Všechny tyhle vyšetření jsou pro pataře, pro nás kdo běháme přes přední část chodidla nemají smysl.

0 0
možnosti
JL

Mám mimořádně špatnou zkušenost s prodejci speciální běžecké obuvi. Bohužel jsem dospěl do situace, kdy u našich prodejců nekupuji. Všechny vyšetření nohy jsou hotové a tak kupuji po netu z USA. Boty jsou kvalitnější a o polovinu levnější než v ČR. Osobní příklad - boty zakoupené ve specializované běžecké prodejně v ČR za 3.000,-Kč, předtím vyšetření došlapu. Tyto boty se po necelých dvou měsících (uběhnuto zhruba 300 km) rozervaly ve švu. Prodejce najednou začal tvrdit, že vyšetření došlapu nebylo v pořádku, jelikož podle poškození boty je patrná přílišná pronace došlapu. Přinesl jsem vyšetření a posudek od špičkového podiatra, který to vyvracel. Reklamace nebyla uznána, prodejce odmítl jít do rozhodčího řízení, takže se nabízel pouze soud. To jsem zase odmítl já jako ztrátu času. A jaký je výsledek. Už nikdy si nekoupím předraženou obuv od prodejce v ČR.

2 1
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1066x
Pracuji jako interní školitel pro síť prodejen Intersport a jsem odborníkem na sportovní vybavení a výživu. Vystudoval jsem FTVS na UK v Praze, působil jako kondiční fitness trenér a nutriční poradce. Jako aktivní sportovec se účastním závodů Českého poháru, mistrovství republiky a Ironmana v triatlonu. Jsem pravidelným účastníkem Jizerské 50 a cyklistických MTB závodů a maratonů. Společně s dalšími kolegy jsem zapsán v knize českých rekordů v nepřetržité spinning jizdě. Vydrželi jsme jet 5 dní.

Seznam rubrik