Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neberte to osobně, ale nějak ty placené instruktory nemůžu překousnout.

Dřív se děti učili samy ,od kamarádů či rodičů a šlo to. Vždyť každý nepotřebuje být přímo olympijským vítězem. Teď musí být instruktor na všechno: bruslení, lyžování, plavání, jízda na kole, kopání do míče, cokoliv.

Za chvíli bude třeba instruktora i na naučení se uprdnout... ;-)

1 0
možnosti

Kdyby Vám nešlo to poslední, nabízím se. Víc než 60 let praxe, skvělé výsledky.

3 0
možnosti
Foto

R^. Syn dokázal v roce skočit do vody a vyplavat nahoru. Tam jsem ho vyndala a tak dokola... Dcera to samé. Rukávky nikdy nebyly potřeba, plavání přišlo samo od sebe ...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, skutečně děti v tomto věku dokáží stále využít své pudy. To rád slyším, děkuji za příspěvek.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1066x
Pracuji jako interní školitel pro síť prodejen Intersport a jsem odborníkem na sportovní vybavení a výživu. Vystudoval jsem FTVS na UK v Praze, působil jako kondiční fitness trenér a nutriční poradce. Jako aktivní sportovec se účastním závodů Českého poháru, mistrovství republiky a Ironmana v triatlonu. Jsem pravidelným účastníkem Jizerské 50 a cyklistických MTB závodů a maratonů. Společně s dalšími kolegy jsem zapsán v knize českých rekordů v nepřetržité spinning jizdě. Vydrželi jsme jet 5 dní.

Seznam rubrik