Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Běhám letos už 31. rok a moje zkušenost je jiná. Neumím si představit, že bych běhala namazaná krémem, přesněji, že by mi ztékala po těle směs potu a krému :-(

Ramena jsem si spálila jen jednou, když jsem běžela v hrozném vedru horský maratón, a nepřišlo mi to tak hrozné jako představa popsaná výše.

Funkční triko nosím jen v zimě, v létě bych se v něm uvařila, v horku nosím jen bílé nebo světle modré bavlněné tričko. Většina mých zkušeněnjších kolegů má stejnou zkušenost. Vy jste už spíš z mladší generace, a tam vidím dost lidí běhat v horku v černých! tričkách, a někdy i dlouhých leginách.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, děkuji za vaši reakci a příspěvek. Asi hodně záleží, jaký mazací krém máte na mysli, dnes je již k dispozici řada výrobků, které jsou specializovány na sport a tedy i na pot. Následně se tedy nestává, že by krém tekl po těle. Naopak se drží a ochraňuje pokožku.

Funkční oblečení je prodyšné, proto bych ho doporučil v jakémkoliv ročním období a ne jen v zimě. Jak ale píšete, vše je o vlastní zkušenosti, takže chápu, že pokud vám to vyhovuje jinak, že tomu dáváte přednost ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS