Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Rad bych vedel, jak se do vodotesneho loziska muze dostat blato. Voda ma prece mensi molekuly nez ty nejmensi castecky blata.

1 0
možnosti
Foto

Skutečně jsem zažil části kola, která si "říkala" vodotěsná a po velké vodě se v nich usadily částečky písku či bláta. Z mé strany je to spíše preventivní upozornění toho, co jsem již zažil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1066x
Pracuji jako interní školitel pro síť prodejen Intersport a jsem odborníkem na sportovní vybavení a výživu. Vystudoval jsem FTVS na UK v Praze, působil jako kondiční fitness trenér a nutriční poradce. Jako aktivní sportovec se účastním závodů Českého poháru, mistrovství republiky a Ironmana v triatlonu. Jsem pravidelným účastníkem Jizerské 50 a cyklistických MTB závodů a maratonů. Společně s dalšími kolegy jsem zapsán v knize českých rekordů v nepřetržité spinning jizdě. Vydrželi jsme jet 5 dní.

Seznam rubrik